OONA UNLOCKED

AW21 STYLIST DAYS

It’s a date?

Een fijne babbel, op ontdekking doorheen de autumn winter highlights en samen genieten van drinks & bites van onze eigen oona barista Lotte.

We verwelkomen je graag tussen 26 en 30 april van 10:00 tot 18:00 @SANBA. (Rijnkaai 22, 2000 Antwerpen)

Mail [email protected] met de dag en het uur dat je graag langskomt! (Mocht het echt niet lukken om erbij te zijn dat praten we virtueel bij.)

Tot snel!

Warme groet,

Birgit, Ona, Nada, Elisabeth, Yasmine, Helen & Astrid

Oona is al twintig jaar thought leader in de Benelux. We omarmen technologie als middel om community engagement aan te drijven en impact te meten.

Zo zien wij het. Maar vraag het vooral aan onze klanten, zoals Levi’s®, Remy-Cointreau, L’Oréal, Gucci, Monki, On-Running, IKEA, Zalando, Auping, Fritz Hansen en Samsung.