oona breidt management uit met twee sterke vrouwen

If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants. Sinds dag één moedigt oona haar team aan om exact dat te doen. Shanice Engel (°1993) en Karen Moreaux (°1989) legden de afgelopen jaren de fundering van studio’s die geëvolueerd zijn tot key business drivers van het agency. ​ Voortaan vullen zij als associate partners de expertise in het managementteam aan met hun diepgaande kennis van de mediaconsumptie van millennials en Gen Z.

Bij aanvang een boutique agency, vandaag een full service content agency met kantoren in Antwerpen, Gent en Amsterdam en een team van +50 digital natives. ​ Sinds 2003 is oona continu in transformatie om haar klanten waarde te blijven bieden, ahead of the curve. En dat voortaan met een intergenerationeel managementteam.

Werner De Smet, CEO: “Met Shanice en Karen schuiven we twee complementaire profielen naar voor die bewezen hebbben zowel strategisch, operationeel als relationeel zeer sterk te staan. Ze zijn beiden zwaargewichten in hun domein en beschikken eveneens over een stevige dosis leadership en business development skills. Ze zijn de geknipte kandidaten om mee de toekomst van het agency uit te stippelen.”
 Shanice Engel: “Influencer marketing is internationaal een multibillion business met een uitzonderlijk hoge én meetbare conversiegraad. ​ Bovenaan mijn agenda staat daarom om influencer marketing ook in de Benelux te blijven pushen naar the heart of the story. ​ En dat via doorgedreven data-analyse, en zinvolle collabs met een mix van multinationals en coming local brands.” ​
 Karen Moreaux: “Ik heb de afgelopen drie jaar de entertainment studio ontwikkeld als key business driver binnen oona. Wat mij motiveert is om te vertrekken vanuit een sterk verhaal, de link zoeken met de juiste communities en daarmee impact genereren over alle kanalen heen.”
Shanice Engel

Associate partner

Persberichten in je mailbox

Over oona.agency

oona is een community-first communicatiebureau, met een radicaal nieuwe storytelling aanpak. We kijken niet toe langs de zijlijn, maar infiltreren, verbinden en communiceren van binnenuit met de verschillende community’s. We luisteren, noteren en zoeken de ideale aanpak en kanalen. Communicatie die down – top werkt, eigenlijk.

We mogen dan wel gebaseerd zijn in België en Nederland – we zijn vooral een Beneluxpartner met een globale mindset. Lokale merken helpen we de Benelux en Europa te veroveren, internationale bedrijven helpen we terug te keren naar de basis en weer meer een lokale held te worden.

Oona is al twintig jaar thought leader in de Benelux. We omarmen technologie als middel om community engagement aan te drijven en impact te meten.

Zo zien wij het. Maar vraag het vooral aan onze klanten, zoals Levi’s®, Remy-Cointreau, L’Oréal, Gucci, Monki, On-Running, IKEA, Zalando, Auping, Fritz Hansen en Samsung.

Rijnkaai 22, 2000 Antwerpen

oona.agency